Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Facebook

Indavideo

Beszólások

II. VV Anikó nem keveredik Bochkor exével

2011.05.05. 10:01 | xnews | 7 komment

Címkék: vv anikó való világ vv éva körmendi gábor xnews hu éva apja

 A Való Világból vasárnap kiesett, a sajtóban főleg frigidként emlegetett VV Anikó, reméli két év múlva is emlékezni fognak rá. Abban is reménykedik, hogy nem fogják összekeverni Bochkor Gábor exével első VV Anikóval. Mindenki másban reménykedik. Más! Alekosz, aki kedveli Körmendi Gábor riportjait VV Évával üzent az xnews.hu-nak. Szép tőle és köszönjük. Majd elfelejtettem, nagyon hálásak leszünk azoknak, akik lájkolnak minket a Facebookon. Ezt is köszönjük!

A bejegyzés trackback címe:

https://xnews.blog.hu/api/trackback/id/tr492879149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

3angel 2011.05.05. 14:48:21

"mindent meg fogok tenni azért, hogy képernyőn maradjak"
Kár, hogy nincs ráhatásom. lennének ötleteim...

Sárkányböffentő 2011.05.05. 14:49:15

Én már most sem emlékszem rá.
Igaz a vv-ből csak előzeteseket láttam. Azt is akkor, amikor nem volt időm elkapcsolni.

Reterro 2011.05.05. 15:05:04

Neki már nem is kellene!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.05.05. 18:57:20

"reméli két év múlva is emlékezni fognak rá. "
Nem fognak.

Második VV Anikó. Förtelem.

Amúgy a csaj így külsőre nem rossz, beszélni még (talán szerencsére) nem hallottam, de mondjuk én is megróbálkoznék nála egy orgazmussal ;)

Megdobbent 2011.05.11. 05:24:50

@ColT: mersekelten sikerulne meg neked is :> Piszkafa labak, sunyi tekintet. Olyan, mint a tigris vagy a varanusz. Elnezegeted, de nem fekszel melle ;>
süti beállítások módosítása