Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Facebook

Indavideo

Beszólások

Átverte a kormány az országot?

2011.10.07. 00:47 | xnews | 125 komment

Címkék: politika választások vasárnap közérzet xnews.hu hunyadi tamás

 Az xnews.hu egy közérzeti bulvárlap lesz. Már nem csak a környezetünkön, hanem a saját bőrünkön is egyre jobban érezzük, hogy közös dolgaink nem igazán mennek a legjobb irányba. Lassan lassan már kérdezni is bűn lesz és akin nincs narancssárga blúz az másodrangú állampolgár lesz az országban. Sajnos így állnak dolgaink... Mindezek ellenére Hunyadi kolléga szép dolgozatot készített arról, ha most vasárnap lennének a választások, akkor ön kire szavazna. 

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://xnews.blog.hu/api/trackback/id/tr833284114

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: MSZP: te nem tudod, milyen jó (lenne) nélküled 2011.10.07. 16:55:47

Avagy miért kell egy határozott, biztos mozdulattal arcon rúgnunk az MSZP-t, ha meg akarunk szabadulni a Fidesztől....

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

1x2 · http://fogadastipp.blog.hu 2011.10.07. 07:17:52

"Átverte a kormány az országot?"

A mondat végére nem kérdőjel kellett volna, hanem felkiáltójel.

Átverte a kormány az országot!!!!

Mrsoska 2011.10.07. 10:05:13

Hányás ez a politika, eddig csak hazudtak - kampányidőszakban leginkább - most már hülyének is nézik az embereket.Totális csőd ez a kormány, kár érte. Nagy kár.

magyar ember teli szájjal 2011.10.07. 10:28:58

Ez nem egy bulvárlap volt ezidáig, egy erősen lebutított Velvet?

asteridoda 2011.10.07. 10:29:36

Mondá Jézus:...és bocsásd meg az ő vétkeiket,hisz hüjék(Skiccpalisan)nem tudják mit cselekednek,DE NE FELEDD AZ Ő NEVEIKET!

fidesz = házmesterek pártja 2011.10.07. 10:39:39

Most épp azon vannak ezek a szarházi fidesznyikek, hogy még a beteg embereket is még betegebbé tegyék. Érdemes megnézni, miket terveznek egészségügyi témákban...
Olyan, de olyan őszintén kívánom nekik, hogy ne ők legyenek betegek, hanem azok, akiket szeretnek (már ha van olyan) és lássák őket kínok közt fetrengeni a segítség legkisebb esélye nélkül! (nem most, mert most "természetes", hogy a fidesz vezérkar-közeli emberek nincsenek rászorulva az államilag támogatott egészségügyre! Majd pár év múlva, ha végre sikerül megszabadulni tőlük - már, ha sikerül egyáltalán... :-( )

s 2011.10.07. 10:50:25

Bazd meg. A kávét is megsarcolod, te elmeroggyant faszparaszt. Mi a retkes picsáért!? A víz is egészségtelen, ha sokat iszol belőle, te köcsög. Azt is jövedéki adóztatn fogod, meg a levegőt is!?

OK. Kivégzéseket akarok látni a Duna parton. MOST. A parlament nincs onnan olyan messze, nem kellenek teherautók, mehetnek gyalog is. Csak pár katona, meg géppisztoly kell. Vagy már ennyink sincs? Meg néhány bátor, hazájáért dobogó szív.

alfacharlybravo 2011.10.07. 10:50:56

Miért pont a fidesznikek szarháziak? Nekem ez az egész befektetői virtuális pénzekkel seftelö offshore zsidók és nem zsidók tünnek szarháziaknak. Gyurcsány Bajnai és barátaink a nagy víz túl partján meg stb. Tegnap Bajer Zsolti műsorában a szakemberek gyújtottak világot, hogy kb. mi folyik itt.

pizzaboy 2011.10.07. 10:55:31

Hajrá Feri!

Hajrá Feri!

Roy 2011.10.07. 11:31:20

@alfacharlybravo: Azért szarháziak, mert másfél év alatt többet ártottak ennek az országnak, mint nyolc év alatt a szocik. Háromszor bedöntötték a forintot, ellopták az emberek pénzét(MANYUP), és el is herdálták mára, 16%-os adó, most meg lukat ütöttek vele a költségvetésbe. A multik megadóztatása ami persze megint a népen csattan. Jövedéki, chips adó, Kávé, sör (ízesített) megadóztatása, és a 27% Áfa.
Ezeket is mi fizetjük meg.
Sorolható az alkotmány, médiatörvény, iskolák, korházak állami kézbe vétele, ami minőségromlással, bezárásokkal fog végződni.

csikarcsi 2011.10.07. 11:38:53

@s: Tökéletesen egyetértek.

BlogMeister 2011.10.07. 11:49:52

Az ivóvíz meg halálos, ha sokat iszik az ember. Nem kellene besorolni azt is a népegészségügyi termékdíjasokhoz?

Mária 2011.10.07. 11:54:50

@BlogMeister:

Hát még akkor milyen halálos, ha belélegzi :)

Veszélyes anyagnak kellene nyilvánítani, engedélyhez kötni az otthoni tárolását és aranyárban mérni kétdecis biztonsági záras palackokban.

BilliGéc 2011.10.07. 12:04:07

Hehh, van itt egy cikk a devizatartalékról: index.hu/gazdasag/magyar/2011/10/07/nagyobb_lett_a_devizatartalekunk/ Nos ez csak úgy történhetett, hogy az MNB eurót vásárolt ezzel gyengítve szándékosan a forintot ami az utóbbi egy hónapban 10%-al gyengült. Gratulálunk, leszarják a devizahiteleseket akik nem tudnak törleszteni (kb 90%). Irány kapikommunizmus! Élje a királyunk!

Szűtté mamá? Szűjjé! 2011.10.07. 12:07:24

@alfacharlybravo: Nem pazarlok túl sok szót rád: menjél a francba.

csárli hárper 2011.10.07. 12:17:58

@alfacharlybravo: az való neked baszki a bájerzsóti meg a szakértői, milyen sötét lehetsz már ember ha ezek gyújtottak nálad világot...
kérlek ne szaporodj!

hörgőszelep (törölt) 2011.10.07. 12:39:52

Nem mintha okosnak, vagy előrálatónak tartanám magam, mert ezek nem igazak, de én egyik pártban sem csalódtam, hozták a formájukat: a vörösök, hazudtak, loptak, csaltak, impotens idióták voltak. A Kedves Vezérék majdnem ugyanez sárgában. Ja, ezt a korábbi tapasztalatok mondatják velem.

lackó 2011.10.07. 12:42:15

@BilliGéc: az MNB elnöke Simor András.

VT Man 2011.10.07. 12:46:33

@Roy:
"Háromszor bedöntötték a forintot,"

Hogy lehet háromszor bedönteni a Forintot?
5-10% gyengülés = bedöntés?

-- dr kotász -- (törölt) 2011.10.07. 12:49:58

Valami alternatívát azért mondhatnátok, hogy ha nem a fidesz, akkor mégis ki.

A szoclib párokból és utódpártokból nem kérünk. Akár Bajnaival jönnek, akár Fletóval, akár a Házmesterivel. 8 év alatt a régió vezető országából utolsók lettünk, megszorítások, teljesen szakmaiatlan válságkezelés, államadósság az egekben, stb stb.

A fideszt nem akarjátok. Ok. De akkor jó lenne valami alternatívát mondani...

-- dr kotász -- (törölt) 2011.10.07. 12:51:21

"5-10% gyengülés = bedöntés? "
Miazhhogynagyonis!! Sőtt az igazi demokratáknál már 3%-tól van bedöntés... :D

Balt 2011.10.07. 13:02:02

@sagia77: Szerencsére ti már ott vagytok, nem lehet beférni tőletek. :)

mement 2011.10.07. 13:02:58

@-- dr kotász --:
`8 év alatt a régió vezető országából utolsók lettünk, megszorítások, teljesen szakmaiatlan válságkezelés, államadósság az egekben, stb stb.`

Ennek a nyolc evnek a sikertelensegeben vastagon benne a Fidesz is, ez ma mar tisztan latszik, mikor a Kedves Vezeto, ugyanazokat a megszoritasokat, elvonasokat, vagy agazati forrasbevonasokat eszkozoli, mint azt Fletoek akartak, csak akkor meg azt hazudtak hogy a nep nem lehet ellenzekben, nem kell megszoritas, adocsokentes, sot a gerinctelen fereg Lazar meg a rendorok korkedvezmenye mellet is kiallt.
Minden olyan intezkedest, amit ma a Fidesz vegrehajt masneven, megprobalta az MSZP is.

Ezek utan az oncelu hatalom akarnoksag utan, egy kifestet saros kerti sepru is minosegibb alternativa lenne.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.10.07. 13:03:37

@alfacharlybravo: bayer zsoti es a szakemberek egy mondatban..???:-DDDDDDDD

azt a pofatlan kurva eletbe:-DDD

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.10.07. 13:05:19

@mement: aztan szepen kilovoldozte azokat a demokratikus fekeket es ellensulyokat, amikkel visszaelve ellehetetlenitettek az akkori kormanyzatot, nehogy mar valaki a sajat modszereikkel fojtsa oket a verukbe..

nem baj

vannak mas modszerek is:-)

gabcigirl 2011.10.07. 13:19:12

@Roy:

Nem tudom, mire fel ez a nagy csodálkozás- annak idején rengetegen mondták, hogy ilyenek ezek a fiúk. Őket hülyének nézték...

Lencsés István 2011.10.07. 13:47:38

A kormány nem verte át az országot . Újabb hazug blog .

jog-ász 2011.10.07. 14:06:43

és szerintetek a saját zsebből végtörlesztők nem kapnak jövöre egy kis apeh vizsgálatot??

Kun András 2011.10.07. 14:07:00

Nem a fa...t nem verték át!
Az a vicc, hogy én aki nem szavaztam (volna) rájuk (merthogy nem szavaztam egyáltalán, de amúgy sem tettem volna), én jártam jól a 16%-os SZJA-val. A sok balfasz a környezetemben, aki Viktorra szavazott meg most eszi a kefét az irigységtől, hogy mi az, hogy én is annyi szja-t fizetek, mint ő. Ja, hogy ő a kocsmába járt, amíg én iskolába.. vagy egy semmire se jó iskolába... mindegy, dögöljön meg az én tehenem is! Jöjjön vissza a Kurcsány! Muhahaha.

csárli hárper 2011.10.07. 14:20:45

a címbeli kérdésre egy klasszikus jut eszembe:

miazhogy! nagyon is!

hallari 2011.10.07. 14:53:35

@csárli hárper: :D ez jutott nekem is eszembe, milyen ember az, akinek Bayer Zs. kell ahhoz, hoy "megvilágosodjon". :D

Szumi 2011.10.07. 14:56:41

hihi, még egy metakommunista sikítóportál.

Mrsoska 2011.10.07. 14:57:54

@Lencsés István: Megindokolná(d), hogy miért nem?

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.10.07. 15:22:23

A kormány nem verte át az országot. Mindenki pontosan tudhatta a Fidesz demokráciához való hozzáállását, a szólásszabadsághoz való hozzáállását, a gazdasági hozzá nem értését, stb., stb. Nem most jöttek elő a semmiből ezek a fiúk. Tehát aki megszavazta őket, az lényegében azt akarta, amit most csinálnak. Nem vert itt át senki semmit, csak az ország hülyébbik fele bassza éppen szét a többiek életét.

zladko 2011.10.07. 15:53:31

én kirúgnám a kormány tagjai alól a széket miközben egy csinos hurok van a nyakuk körül de nem csak ennek a kormánynak a tagjai alól, hanem az előzőek alól is. Bevallom gyurcsány hörgését élvezném a legjobban.

OCONOR 2011.10.07. 15:54:10

Zabalint egyetértek ! Csak az utolsó mondat közepe hibádzik. Nem a feléről van szó hanem a teljes választásra jogosultak egyharmada, és a választáson megjelenteknek valamivel több mint a fele.
Kíváncsi vagyok mennyi lesz legközelebb a át.....tak száma és menny lesz a átb...............ók száma.

sulcus (törölt) 2011.10.07. 15:58:51

Átverte a kormány az országot?
Igen!
De mi ebben a meglepő?
A hülye szavazók, azért vannak,hogy átverjék őket.

OCONOR 2011.10.07. 15:59:59

Zladko ez nem helyes!

Gondoltál már arra, hogy esetleg vannak emberek akik pedig alólad rúgnák ki a széket?

Én senki alól sem rúgnám ki a széket legfeljebb seggbe billenteném.

Nem vagy te olyan rossz ember hogy....................!

-- dr kotász -- (törölt) 2011.10.07. 16:00:39

@Lencsés István: Főleg, hogy a választásokkor az összes balos csatorna azt nyomatta, hogy nincs programjuk...

OCONOR 2011.10.07. 16:05:48

"Lencsés István 2011.10.07. 13:47:38
A kormány nem verte át az országot . Újabb hazug blog ."

Tisztelt Uram felajánlom Önnek a budapesti kabaré színház házi szerzői állását. Rendkívül tetszik a humora.

OCONOR 2011.10.07. 16:09:14

Dr. Kotász Úr Önt keresi a legfőbb ügyész, mert most van igazán szükség Önre, de figyeljen oda, nehogy az ítéletet vigye a kihallgatásra.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.10.07. 16:17:47

@OCONOR:
Teljesen mindegy, hogy a fele vagy harmada. Ha mindenkinek kötelező lett volna szavazni, nagy eséllyel akkor is a Fidesz győz.

És pl. a manyup pénzek lenyúlásával kapcsolatban, azt is mindenki tudhatta, hogy ha 2/3-ot kapnak, akkor bármit bárhol bármikor elvehetnek, és azt is mindenki tudhatta, hogy ebben nincsenek erkölcsi gátlásaik. Akkor viszont aki megszavazta őket, erre is szavazott, és reménykedett benne, hogy a prédából, legyen szó bármely lenyúlásról, neki is csöpögtetnek. Ha neki mégsem csöpögtetnek, akkor így járt, szerintem azt, aki rájuk szavazott, a legkevésbé sem kell sajnálni. Aki meg nem szavazott rájuk, az miért lett volna átverve?

pucros 2011.10.07. 16:21:41

Persze hogy átverte. Az a dolga.

Demokrácia van, hé!

Leonard Zelig 2011.10.07. 16:26:40

@alfacharlybravo: bajerzsóti már azt is megmondta, hogy a zsidók az orrukat (vagy a taknyukat konkretice) az uszoda medencéjébe fújják, ma például kétszer is belehogyoztam, csakhogy világosodjék az agyacskád a bajerzsótitól

Leonard Zelig 2011.10.07. 16:30:40

@Lencsés Besenyő István:
Igazam van?
Na, ugye! Egy!!!

Karipapa01 2011.10.07. 16:48:11

@Zabalint: "Tehát aki megszavazta őket, az lényegében azt akarta, amit most csinálnak..."
Nincs igazad. Nem ezt akarta. A FIDESZ a szavazókkal elhitette, hogy van kiút. A nagyrészük nem a FIDESZ-re, hanem a kiútra szavazott. A felelősséget nem a szavazókra kellene hárítani, hiszen ők csak elhitték, hogy a Gyurcsány-regnálást egy dinamikus fejlődés fogja felváltani és a szavazók nagyrésze ezt szerette volna. Sajnos ez nem jött össze, de már nem lehet tenni törvényesen semmit. Túl nagy volt a várakozás. Egyébként a FIDESZ sem mérte fel a szavazás előtt a feladat nagyságát, (a nyakukba szakadt az egész) nem is tudtak igazán felkészülni a feladatra. Most ezt szívjuk és valószínüleg szívni is fogjuk még egy jódarabig. Magánvéleményem, hogy 2/3 nélkül konszenzusokkal a problémák inkább megoldhatóak lettek volna, mert úgy a pártharc csökkenne, a politikai felelősség pedig megoszthatóbb. Nekünk választóknak mélyen el kellene gondolkodni ezen, hogy a jövőben ne kövessünk el ekkora baklövést!

pizzaboy 2011.10.07. 16:48:42

Jellemző: egy valaki beír egy kommentet, ami nem "orbántakaroggy" tartalmú, és mindenki nekiugrik szétcincálni, amikor meg beírom, hogy Hajrá Feri, semmi reakció. Tudtam én, hogy a ballibsik az igazi kirekesztő "entitások" ebben az országban. Aki nem azt fújja, mint ők az "rohattnáci".

Tudom, tudom én is az vagyok...

OCONOR 2011.10.07. 16:51:21

@Leonard Zelig: Igazad van! Én meg bele féceszeztem, mondtam neki nem lecsókolbász de nem hitte el most is ott majszolja.

Lencsés István 2011.10.07. 17:00:20

@soskagulyas: Persze . Külföldön is mondják hogy MAGYARORSZÁG jó útón jár , kell ennél több ? :)

OCONOR 2011.10.07. 17:00:27

@pizzaboy: dehogy dehogy vagy Te náci, isten mentsen hogy megsértsem őket, Te egyszerűen csak...................ta vagy.

Keresem a neki ugrókat de nem lelem, vajon miért???????

Ja írd be HAJRÁ FERI VIKTOR és meglásd nem cincál senki ?! vagy akkor fog mindenki.

bda 2011.10.07. 17:00:47

Egyszer remélem eljön egy olyan világ amikor nem a politika irányítja az országokat.

Karipapa01 2011.10.07. 17:00:53

@pizzaboy:
Ez nem Fradi-Dózsa meccs, hogy mi győztünk - ti győztetek! Ez annál sokkal súlyosabb: a feleséged, gyerekeid, szüleid szájából veheti ki a kenyeret, vagy teheti be. Itt nem a politikai ellentétek a lényegesek, hanem a megélhetés. Nem mindegy!

OCONOR 2011.10.07. 17:02:22

@Lencsés István: Tettem egy ajánlatot tessék komolyan venni!!!!!!

OCONOR 2011.10.07. 17:08:42

@Lencsés István: Nézd má lefizzették a külföldöt is.

Úram Ön language speak auszlander ?

OCONOR 2011.10.07. 17:10:15

@Lencsés István:

"Lencsés István 2011.10.07. 13:47:38
A kormány nem verte át az országot . Újabb hazug blog ."

Tisztelt Uram felajánlom Önnek a budapesti kabaré színház házi szerzői állását. Rendkívül tetszik a humora.

pizzaboy 2011.10.07. 17:11:27

@Karipapa01: "Itt nem a politikai ellentétek a lényegesek, hanem a megélhetés. Nem mindegy!"

Végre valaki felfogta.

2011.10.07. 17:12:20

Ettől nem lesz jobb. Mármint hazugságokkal hergelni. Erre gondoltam:
"Lassan lassan már kérdezni is bűn lesz és akin nincs narancssárga blúz az másodrangú állampolgár lesz az országban."

Szar a helyzet. Kiderült, hogy nem tudjuk magunkat Münchausenként kihúzni a mocsárból, miközben mindenki egyre mélyebbre süllyed benne. Jövőre még szarabb lesz. De ha szétcincáljuk az egyetlen erőt ami egy irányba tud húzni, attól nem jobb lesz, csak rosszabb.
Ha tavaly nem csinálják meg a különadókat, akkor 7% lett volna a hiány. A görögöket megelőzve jutunk csődbe, ma már nem lenne az állami alkalmazottaknak fizuja. Nyáron kiderült, hogy újabb recesszió jön. Ezt már nem lehet újabb különadókkal kezelni, marad az ortodox megszorítás.

popocatepetl 2011.10.07. 17:13:07

@al kotmány aláiro álamfö: Szia! Inkább anyád fetrengjen kínok közt, te pedig kúrd meg közben!

OCONOR 2011.10.07. 17:15:02

@Lencsés István:

Tisztelt Uram úgy látom ????????????
na ez is örökre titok marad

kvasztics47 2011.10.07. 17:16:12

Az erkölcsi hulla!
Hogyan szerezte meg Orbán a teljhatalmat?
1. Nem ismerte el, 2002.ben sem és 2006-ban sem a vereséget. Nem fogadta el a demokratikus választási rendszert. Ez ellen használta föl a titokban megszerzett jelentős gazdasági hatalmat. Miközben Medgyesit bankárkormányozta, Gyurcsányt oligarházta.
2. A jelentős parlamenti erőt, amivel rendelkezett, arra használta, hogy megakadályozza a szoci kormányokat a gazdasági kiigazítások megvalósításában. Csak olyan törvényt nem kritizált ami kiadásnövekedéssel járt. A többit viszont a leg alpáribb módon a leg mocskosabb hazugságokkal ócsárolta a Zembereket ellene uszította, ha ettől sem riadt vissza a kormány akkor népszavazást kezdeményezett.
3. Lejáratta a politikát és a politikusokat. Aki a jobboldalról nem állt mellé, azt ellehetetlenítette. A Baloldali és liberális politikusokat gátlástalanul becsmérelte, hazug módon a Zemberek ellenségének állította be, a minimális tiszteletet is megvonta tőlük. (még azt is sikerült elérnie, hogy Gyurcsányt és Bajnait is harácsolónak állítsa be, akik a Miniszterelnöki munkájukért egy forintot sem vettek föl.
4. Mind ezeket a mértékadó értelmiségiek jelentős része érzéketlenül, kajánul nézte.

A Zorbán kormány pedig, ha nem akarja saját méretes baklövéseit (hazugságait) elismerni, kénytelen lesz még nagyobbat mondani,(hazudni) még kiszámíthatatlanabbá válni, még több dolgot saját hatáskörbe vonni (ellopni). Az új szakzsargonnal (hazugsággal) élve: „tovább gyorsítani az ország újjáépítését.”

OCONOR 2011.10.07. 17:16:59

Juhé kezdődik az élet micsoda érvelések

2011.10.07. 17:17:21

@csi:

"Ha tavaly nem csinálják meg a különadókat, akkor 7% lett volna a hiány."

Tévedsz, 70% lett volna és nem 7%!

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.10.07. 17:25:51

@kvasztics47: ne felejtsuk el az ud zrt-t sem, ami tulajdonkeppen a fidesz magantitkosszolgalata, ami folyamatosan lehallgatott, partok belugyeibe avatkozott be titkosszolgalati eszkozokkel, allamellenes es illegalis titkosszolgalti tevekenyseget folytatott.

az internet mind a mai napig tele van az ud zrt hanganyagaival...

az mas kerdes, hogy jelenleg azok allnak birosag elott, akik lelepeleztek egy buncselekmenyt. de nem meglepo eguy olyan orszagban ahol a szervezett bunozes feje egyben a rendorseg feje is es az ugyesz gyakorlatilag tyeljes lojalitasarol biztositja partjat es m,egvedi oket a vadaemeles kellemetlensegetol, de orommel vezet le koncepcios pereket a politikai ellenfelekkel szemben.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.10.07. 17:26:41

@popocatepetl: hat teny, hogy anyad jo sokat fizetett, hogy megcsinaljalak neki, luke:-DDDD

sajnos az o genallomanya dominalt a vegere:-DDD

Karipapa01 2011.10.07. 17:26:47

@kvasztics47: "A Zorbán kormány pedig, ha nem akarja saját méretes baklövéseit (hazugságait) elismerni, kénytelen lesz még nagyobbat mondani,(hazudni) még kiszámíthatatlanabbá válni, még több dolgot saját hatáskörbe vonni (ellopni). Az új szakzsargonnal (hazugsággal) élve: „tovább gyorsítani az ország újjáépítését.”
Köszönet az Orbán-kormánynak! A mitológiai Főnix is saját hamvaiból született újjá, a Magyar Nép is ugyanezt megteheti!!

OCONOR 2011.10.07. 17:29:42

@kvasztics47: Miért fárasztod magad, megéri értelmes érvekkel alá támasztott dolgokról írni, a narancs sárga mezőkön ezt nem tudják nem értik ,vagy nem akarják tudni érteni vagy utasításra nem értik nem vesznek róla tudomást.

Van itt egy Lencsés István nevű nick, még egy érvet sem írt le de kinyilatkoztatni azt meg tanították, annyira betanították, hogy ha azt mondják neki, hogy 2+2 = 5 Ö biztos lehetsz benne rá vágja igen annyi.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.10.07. 17:30:46

@Karipapa01:
Te szerintem nem itt élhettél 8 évig. Gyurcsányék ha bármi olyat csináltak, ami a kiút felé hatott, azt hevesen támadták. Lásd pl. vizitdíj. Nem azzal volt baja a népnek, hogy megyó, valamint fletó első ciklusa alatt szórták a pénzt, hanem a megszorításokkal. Azt meg nem gondolhatta senki, hogy ha majd a Fidesz jut hatalomra, akkor majd 1+1 az nem 2 lesz, hanem 3, tehát nyilvánvalóan ma is annyit lehetne elköltenie az államnak, amennyi adót beszed, és nincs ingyenebéd. Szóval elvileg talán egy szűk, ingyenebédet váró réteg az, amelyiket átvertek, de az összes többi Fidesz szavazó azt akarta, ami most megy. Elvenni ettől, attól, stb., bíróság elé állítani Gyurcsányt, korlátozni a szólásszabadságot, hogy nehogy a "libsik keverjék a szart", stb. Ezt akarták, ezt kapták. Ráadásul a lakosság nagy része bank ellenes, a végtörlesztéssel ezt is megkapták, hogy a bankok szívjanak, és szerintem inkább azt mondja a legtöbb ilyen ember, hogy nem érdekli, hogy az egész országnak lesz rossz a végtörlesztés miatt, neki elég elégtételnek, hogy a bankok beszopják. De mondhatnám a manyupokat is, a legtöbb ember tényleg azt gondolja, hogy azt a pénzt a pénztárak eltőzsdézték.

Szóval a valóságban nem az a baj, hogy Orbán ilyen, ha német lenne rá se figyelne senki, ott hülyének néznék, hanem a lakosság nagy része így gondolkodik, az a baj.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.10.07. 17:31:21

@Karipapa01: kar, hogy ez nem mese, hanem a valosag:-)

a valosagban pedig a hamubol nem uj elet lesz, hanem szoras...

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.10.07. 17:31:35

@Karipapa01:
Ja és akkor mi van azokkal, akik a második fordulóban is a Fideszre szavaztak? Hiszen a többség akkor már megvolt, csak a 2/3-hoz kellett a szavazat.

OCONOR 2011.10.07. 17:34:28

@Karipapa01: A népet ebből hagyd ki soha sem hamvadt el, hogy most havaiból szülessen ujjá, a kormányod hamvai meg nem mindenkit érdekelnek maradjon ott ahol van engem nem zavar, gondolom még sokakat nem. A glóriát meg ráérsz a fejére tenni!!!!

kvasztics47 2011.10.07. 17:37:21

Ha arra számítasz, hogy majd mások jóllétet biztosítanak neked vagy mindenkinek, akkor tényleg jó ez a hatalom. Ha szeretnél jobban élni és szeretnéd, hogy több lehetőséged, választásod legyen az életed jobbítására és hajlandó vagy tenni magadért, akkor más a helyzet.
A demokrácia csak lehetőséget ad, a jobb élet elérésére, és védelmet az éhenhalás ellen.
Ez a lényeg, ilyen lehetősége, még soha nem volt a Magyar népnek, hogy a saját hazájában a munkája, a tehetsége, alapján boldoguljon. Ne mások határozzák meg a sorsunkat.
Ezt a lehetőséget veszi el tőlünk a Zorbán!

Karipapa01 2011.10.07. 17:38:10

@Zabalint: "..néznék, hanem a lakosság nagy része így gondolkodik, az a baj."
Nem a lakosság nagyrésze gondolkodik így, hanem a nagyszájú drukkerek! Azok, akiknek minden mindegy, csak "mi győzzünk"! A többi megvezetett nem számít. Reménykedjünk abban, hogy előbb-utóbb mindenki észheztér és nem az indulat, hanem a megfontoltság fogja uralni a cselekedeteit.

teetotaler 2011.10.07. 17:38:30

"Lassan lassan már kérdezni is bűn lesz és akin nincs narancssárga blúz az másodrangú állampolgár lesz az országban."

jaj, menj mar a picsaba a hergelessel, ha van valaki, aki utalja a jelenlegi bandat, az en vagyok, de eltulozni a dolgokat kurvara felesleges, es semmit nem segit abban, hogy eltakaritsuk oket a hatalombol.

Karipapa01 2011.10.07. 17:46:50

@Zabalint: "Ja és akkor mi van azokkal, akik a második fordulóban is a Fideszre szavaztak? Hiszen a többség akkor már megvolt, csak a 2/3-hoz kellett a szavazat"
Ha tíz forduló lett volna, akkor is, hiszen a Zemberek ki akartak törni ebből a válságból. Elhitték, hogy a FIDESZ által nyújtottnalternatíva lehetséges. Sajnos sokan tévedtek.

OCONOR 2011.10.07. 17:47:22

@Karipapa01:

KARIPAPA01 MEGTUDOD VÁLASZOLNI NEKEM AZT A KÉT

EGYSZERŰ KÉRDÉST, HOGY MI AZ A

PROLETÁR DIKTATÚRA ??????????????????????????????

ÉS MI AZ A

DEMOKRATIKUS CENTRALIZMUS??????????????????????

Ha igen és ismered a fogalmakat akkor nem értem miért irkálsz itt érvek nélküli ...............geket!

Karipapa01 2011.10.07. 17:48:11

@teetotaler: Úgy van! Nem ez a megoldás.

Karipapa01 2011.10.07. 17:54:00

@OCONOR: Most mi bajod van a proletárdiktatúrával, vagy a demokratikus centralizmussal? Nem az irányvonal számít, hanem az, hogy a "vezetett embereknek" a szabadsága, megélhetése mi módon van biztosítva. Az elvi kérdésekről ráérünk majd azután morfondírozni és az elveket konfrontálni.

OCONOR 2011.10.07. 18:17:03

Tehát gőzöd sincs ezek szerint te visszasírod a régi rendet.
Itt van némi útmutató, hogy meg is értsed a lényeget

A proletárdiktatúra azon átmeneti időszak, melynek során a proletariátus a munkásosztály a vele szövetséges parasztsággal és értelmiséggel a kezükbe ragadnak minden hatalmat a tőkés társadalmakban fennálló burzsoá uralom lerombolása érdekében, és ezzel lehetővé teszik az átmenetet egy osztályok nélküli társadalomba

Röviden a munkások kizárólagos és egyedi hatalma a társadalomban, az országban!!!!!!!!!

A demokratikus centralizmus olyan szervezeti működési és irányítási alapelv, mely célja szerint biztosítja, hogy a döntések az érintett tagság legszélesebb körének véleményét tükrözzék, egyúttal azok végrehajtásában a szervezet tagjai egységesen vegyenek részt.
A demokratikus centralizmus a deklarált működési alapelve a kommunista pártoknak, illetve a kommunista országok egész politikai intézményrendszerének. A kommunista diktatúrák gyakorlatában azonban szinte kizárólag a döntéshozatal hierarchikus jellege és azok egységes végrehajtása érvényesült, így az elv valójában a diktatórikus hatalomgyakorlás egyik eszköze.

Röviden és a gyakorlatban azt jelenti, majd mi innen a központból mindent megmondunk.

Karipapa és tudod kiknek volt ez a működési alapelve a társadalom vezetésében, NA?

A volt szocialista országokban működtek így

Ha csak egy kicsit figyelsz a történésekre, akkor látni fogod, hogy most is ezt az elvet követi hőn szeretett kormányod csak most demokratikus körök diktatúrájának lehet, nevezni demokratikus centralizmus KÖZPONTOSÍTÁS meg úgy látszik nekik is bevált.
Ha ezt átlátod, híd el okosabb leszel

Karipapa01 2011.10.07. 18:33:09

@OCONOR:
Tök mindegy, lehetne akár feudalizmus, vagy vadkapitalizmus is akkor, ha nem a primitív rabszolgasors a várható társadalmi rend! Sőt akkor sok esetben még a rabszolgákat, (mint szakember a szerszámot) is jobban megbecsülték, mint ma akár a legjobb szaktudású munkavállalókat. Ugyan pofázni szabad -módjával- viszont ez nem segít a megélhetésben. "Ha ezt átlátod, híd el okosabb leszel " - nem leszek! Én buta fejjel csak a prést látom és azt, hogy ezen lazítani senki nem fog. A "hőn szeretett kormányod " megint csak duma! Ezzel lehet elérni, hogy nem a mindenkori kormányzat a hibás a mai helyzetért, hanem Karipapa01. Egy, az ország viszonylatában senki, hülye kommenter! Csak sikerült elérni a felelősség elhárítását!

OCONOR 2011.10.07. 18:39:34

@Karipapa01:

Jól van igazad van nem birkózom tovább megyek pókerezni az jobb

kvasztics47 2011.10.07. 19:51:13

@Karipapa01: Te egy barom állat vagy! Vagy bunkó!

kvasztics47 2011.10.07. 19:55:15

@Karipapa01: "Tök mindegy, lehetne akár feudalizmus, vagy vadkapitalizmus"
Neked tök mindeggy, mert úgy se gondókoc!
Az ilyen hülye barom állatoknak úgy is mindeggy! De akkor ne akarják másokkal is be vetetni a lószart.

hegyilány 2011.10.08. 00:03:10

"árverte az országot.....

Á'dehogy. Csak azt teszi, amit ellenzéki éveiben eltervezett.
Azokat verte át, akik hittek a csodákban, akik várták a csodát, akik elhitték, hogy az egész országot ellopták a szocialisták.
Én nem érzem- magam átverve, csak azt, hogy szépen, lassan haladok a teljes elszegényedés felé.
A kommentben a válaszom is benne van.(kire szavaznék).
:)

Bruhahahahihihi 2011.10.08. 07:20:07

Demokratikus úton ( saját magának írt választási törvénnyel , és a határon túliaktól koldult szavazással) a Fidesz Banditákat nem lehet leváltani... CSAK MEGDÖNTENI LEHET A FIDESZT, MERT A DIKTATÚRÁT ÍGY SZOKTÁK.
NEM KELL VÁRNI 2014 IG...EGYSÉGBE KELL TÖMÖRÜLNI ÉS ELSÖPÖRNI A FÖLD SZÍNÉRŐL IS EZT A NEMZETISEKEDŐ SZAR BANDÁT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KÉSZÜLJ MAGYAR FIDESZ VERÉSRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(amelyik országnak ilyen Gyilkos, bűnöző szándékú min. elnöke van:
erről beszéljetek és ezt ítélje meg mindenki belátása szerint:

A NEMZETI törpe, gyilkos hajlamú MONDTA:

Orbán úgy vélekedett, hogy inkább holtan látná Gyurcsányt, mintsem csak sebesülten („Orban would rather see Gyurcsany dead than merely wounded”). „Megtanultam” – mondta a távirat szerint a Fidesz elnöke a nagyköveteknek június 26-án, „hogy ha az embernek lehetősége van végezni a riválisával, akkor azt gondolkodás nélkül megteszi”. ("I've learned, that when you have the chance to kill your rival you don't think about it - you just go ahead and do it.")

atv.hu/belfold/20110912_wl_orban_gondolkodas_nelkul_vegzett_volna_gyurcsannyal

EGY ILYEN GYILKOS SZÁNDÉKÚ ÁLLATOT VÁLASZTOTTATOK MIN. ELNÖKNEK???????

Bruhahahahihihi 2011.10.08. 07:20:39

javaslom a ellenzéknek, Orbán javaslatát megfogadni:
ha alkalma van...az ellenzéknek..ne habozzon......!!!!!pl.Itt van az okt. 23.... .Segíts az ellenzéknek...hogy ne habozzon..gondolkodás nélkül " tegye2 meg.........Szabadítsd meg Uram a gonosztól Magyarországot!!!!!!!!!!!!!

Bruhahahahihihi 2011.10.08. 07:21:24

Orbánnak és a Fidesz Banditáknak és kiszolgálóinak annyira egyértelmű bűnei vannak, hogy ott nem lesz hosszú procedura az elszámoltatással...."statárium" oszt jó napot.
MERT MINDENNEK VAN EGY VÉGE ...CSAK A KOLBÁSZNAK VAN KETTŐ:))))

Bruhahahahihihi 2011.10.08. 07:22:26

közeledik a VÉgJÁTÉK!!! Lehet, hogy okt. 23 lesz??????

Itt az idő a pökhendi, pofátlan FIDESZ -t megtáncoltatni:)
Lőporszagot érzek, mert még a kapa is elsűlhet:)

EMBEREK MINDENKI MENJEN 23 ÁN AZ ASTÓRIÁHOZ..MEGTÁNCOLTATNI A FIDESZ BANDÁT! és a csűrhe csicskásait:)

Bruhahahahihihi 2011.10.08. 07:23:10

ELZVARNI EZT A KORMÁNYT!!!!!! SÜRGŐSEN!

Lencsés István 2011.10.08. 08:56:06

@OCONOR: Minden anonimnak amikor fáj az igaz , megpróbálja humorosra venn a dolgot , de a tény attól még nem változik ! :) ;) A munkával kapcsolatban annyit hogy sokkal jobb állásom van és nem anoniman ! :) ;) A bókot pedig köszönöm noname ! :) ;) Ja és tanulj meg írni ! :) ;) Ja és ha a hülyeség fájna , nem élne maga ! :) ;)

sulcus (törölt) 2011.10.08. 09:39:30

@Lencsés István: Mitől vagy te kevésbé anonim mint más?
Ha mondjuk holnaptól én Angyal Lászlóként kommentelek,akkor én már lebaszhatok mindenki mást mert nem a magyar fonetika szerint választott nick -nevet?
Hogy lehetsz ilyen paraszt?!

Lencsés István 2011.10.08. 09:48:57

@sulcus: Te helyből vagy nekifutásból ? :O :) :D Én nem basztam le senkit , hanem tényeket közöltem , erre neki fájt az igaz .... Paraszt fogalmát meg nem magyarázom meg 1 olyannak aki pont úgy ír .... :) ;) :D

sulcus (törölt) 2011.10.08. 09:52:34

@Lencsés István: Ja és tegyél föl egy fotót is magadról,ha annyira nem vagy "noném",hogy büszkén add magad a tahó megjegyzéseidhez.
Attól,hogy elnevezed magad Lencsés Istvánnak,Kovács XV józsefnek,Kiss IX Lajosnak,ugyan úgy nem vállalod fel magad mint más aki legalább kreatívan választ nicket,hülyegyerek.

Lencsés István 2011.10.08. 10:31:34

@sulcus: Tanulj meg írni . Amit írok az igaz , azért mert fáj neked , arról nem tehetek .... Nekem az a nevem ami ki van írva az hogy te ennyire hülye vagy és még neked áll feljebb az nem az én bajom . Az kreatívabb hogy anonim vagy ? :O :D :D Ennyit rólad , aki anonim annak nagy az arca a semmire mert névvel már nem meri vállalni azt amit leír mert fél hogy kap a pofájára én vállalom , pláne úgy amit írok azigaz , nem úgy mint amit te írsz , mert az csak sértegtés , és a lényeg hogy anoniman azaz fosva . Ennyi . :D

sulcus (törölt) 2011.10.08. 10:42:53

@Lencsés István: Sajnos helyetted senki nem tanulhat meg sem írni sem olvasni!
A III/III nál kellett volna megtanulnod ahol a fedőneved volt a Lencsés István!

popocatepetl 2011.10.08. 11:54:08

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Anyám még csak a környékén sem jár soha a tetűhintás proli környéketeknek.

Roy 2011.10.09. 10:43:51

@STX Joe: 5-10 %?
Elsőre igen amikor Szíjártó, Kósa a göröghöz való válságot vizionált.

Lencsés István 2011.10.09. 10:56:54

@sulcus: TE nem tudsz írni és olvasni , szóval ezt bebuktad . :D :) ;) Ezt nagyon jól bizonyítja hogy én tényleg Lencsés István vagyok de ez Neked nem jut el , mert nincs hova .... :) ;) :D

yoda-jedi 2011.10.09. 16:03:05

@Zabalint: pontosan... de nem fele... ez csak pár ezer debil fidesiszta...

yoda-jedi 2011.10.09. 16:04:46

@OCONOR:

pontosan "csak" 2 706 291 (-1 könyvelve, mert Makovecz meghalt) iksz felelős... legjobban ők fognak szenvedni... felelőtlenek

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.10.10. 09:17:25

@yoda-jedi: fogynak, szerencsere fogynak...

szerinted lehet mar az orban-temetesre elovetelben jegyet kapni..?

mindenkeppen ott szeretnek lenni es latni. meg azt is, hogy fejjel lefel eresztik le, hogy nehogy felfele kaparjon ha veletlenul magahoz terne:-)

popocatepetl 2011.10.10. 13:50:20

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Igazad van, nem tudhatom. Ennyivel is szerencsésebb helyzetben vagy te, a te anyád múltját nyomon lehet követni rendőrségi és nemibeteg-gondozói iratokból.

TrueY · http://qltura.blog.hu 2011.10.10. 16:18:28

Egyre inkább arra vetek, hogy szabadcsapatokkal meg kellene támadni valamelyik demokráciában előrehaladottabb országot, majd gyorsan megadni magunkat! Hátha elfoglalnak és végre rendbe teszik dolgainkat. Mert magunktól ezt nem tudjuk megtenni.

sulcus (törölt) 2011.10.10. 17:11:19

@TrueY: Erre nem kell sokat várnod,ha így megy tovább,megteszik a románok és a szlovákok helyettünk és szabad csapat sem kell hozzá!

hegyilány 2011.10.10. 17:15:12

Tetszettek volna másként szavazni.
ennyi.
:))

hegyilány 2011.10.10. 17:17:14

"rohat nácikok vagy! "

Ez jó.
:)))))

TrueY · http://qltura.blog.hu 2011.10.10. 21:27:51

@sulcus: De mit érünk meg, ha a szlovákok, vagy a románok megtámadják mondjuk Németországot és megadják nekik magukat? Attól nekik lesz jobb és nem nekünk... ;)

sulcus (törölt) 2011.10.10. 22:32:08

@TrueY: ÁÁÁÁÁÁ :)
Minket támadnak meg,foglalnak el,ha így ugatunk tovább a nagymagyar-országért!
És akkor majd lesz nekünk "demokráciában előrehaladottabb ország"
baszki! :-)

TrueY · http://qltura.blog.hu 2011.10.11. 09:57:53

@sulcus: Bocs, de én nem erről beszéltem. De ha már felhoztad... Mondd, ki a pék támadna meg egy ekkora csődtömeget? Inkább szépen kivárják, amíg összeomlunk saját idiotizmusunk súlya alatt.

Bruhahahahihihi 2011.10.12. 06:22:02

EMBEREK! Nem megvárni a hazug 2014 -es választást!!!! Lökjük bele a szakadékba a Nemzeti Szar Bandát a Gonosz törpével együtt. CSAK ÚGY MENEKÜL MEG MAGYARORSZÁG!!!!!!
süti beállítások módosítása